صدور 14 هزار کارت ملی هوشمند در کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

احد جودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ثبت احوال استان کرمانشاه با 17 ایستگاه در حال خدمت‌رسانی به مردم برای ارائه کارت ملی هوشمند است.

وی بیان داشت: 16 ایستگاه از موارد مذکور در ادارات ثبت احوال شهرستان‌های استان مستقر بوده و یک ایستگاه نیز متعلق به اداره پست است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: در حال اخذ مجوز ارائه خدمات کارت ملی هوشمند برای هشت دفتر پیشخوان دولت در استان کرمانشاه هستیم.

جودی با بیان اینکه تعداد ایستگاه‌های فوق تا سه سال آینده به 100 ایستگاه می‌رسد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی چهار سال آینده تمام کرمانشاهیان صاحب کارت ملی هوشمند می‌شوند.

وی از صدور 14 هزار کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر ظرفیت صدور ماهانه دو هزار و 500 کارت ملی هوشمند در کرمانشاه وجود دارد.

این مسئول صدور کارت ملی هوشمند را مربوط به افرادی دانست که تا به حال کارت ملی دریافت نکرده و یا درخواست المثنی داده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه کارت‌های ملی فعلی تا پایان سال 95 اعتبار دارند، هنوز برنامه‌ای برای تعویض کارت‌های ملی فعلی با هوشمند نداریم.

جودی خاطرنشان کرد: افراد برای ثبت‌نام دریافت کارت ملی هوشمند می‌توانند به‌صورت اینترنتی از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند، اما صدور کارت ملی تنها در ایستگاه‌های یاد شده در ادارات ثبت احوال صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم درصدد افزایش تعداد این ایستگاه‌ها از 16 به 19 ایستگاه هستیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com